تبلیغات
نصب سانترال, آموزش سانترال, تلفن سانترال , گوشی, فكس, بیسیم و تعمیرات تخصصی

>> بهترین راه حل برای نیازهای ارتباطی شما
تلفن بعنوان عمده ترین وسیله مخابراتی- ارتباط شما را با شرکای تجاری، مشتریان، دوستان و حتی اعضاء خانواده تان در داخل و خارج از محل کار برقرار می کند.
مدلهای KX-TES824 و KX-TEM824 که از سیستمهای تلفن سانترال پیشرفته به شمار میروند، پاسخگوی تمام نیازهای ارتباطی شما در محیط کار و زندگی روزمره به شمار می روند.
سیستم تلفن سانترال KX-TES824 قابلیت پشتیبانی 3 خط شهری و 8 خط داخلی را دارد که البته می توانید متناسب با توسعه کار، با افزودن کارتهای اختیاری به آسانی ظرفیت سیستم خود را تا 8 خط شهری و 24 خط داخلی* ارتقاء بخشید.
هر دو سیستم فوق از ویژگیهای بیشماری برخوردارند که که به راحتی نیازهای مخابراتی هر کاربری را با هر سطح توقعی برآورده می کنند.
شما قادرید تجهیزات متنوعی از قبیل تلفن بی سیم، سیستم منشی تلفنی، مودم کامپیوتر، دستگاه کارت هوشمند، فاکس و غیره را به این سیستم سانترال متصل کنید.
مدلهای KX-TES824 و KX-TEM824 پاناسونیک برای شرکتهای کوچک و دفاتر کار واقع در منزل که همواره به سیستم های تلفن سانترال ارتقاء پذیر و پیشرفته نیاز دارند، ایده آل میباشند.

* 8 خط داخلی، پورتهای قابل استفاده با تلفن های تک خط (SLT) آنالوگ میباشد.


>> ویژگیهای مفید و کار آمد
- واحد پذیرش خودکار 3 مرحله ای با راهنمای صوتی
سرویس پاسخگویی خودکار 3 مرحله ای به تماس گیرنده امکان می دهد با گرفتن یک شماره یک رقمی از طریق پیغامهای ضبط شده در سیستم DISA * توسط اپراتور یا مدیر، راهمایی شود و به بخش مورد نظر هدایت گردد، بدون اینکه نیازی به کمک اپراتور داشته باشد.
مثلا برای بخش فروش 1 را فشار دهید (مرحله اول)، برای گروه 2 PBX را فشار دهید (مرحله دوم)، برای تماس با آقای احمدی 1 را فشار دهید (مرحله سوم). همچنین تماس گیرنده قادر است شماره مقصد مورد نظر را اعم از داخلی ، زنگ گروهی * یا خط شهری را شماره گیری نماید. زمانیکه سیستم سیگنال ارسال فاکس را توسط DISA دریافت کند، بطور خودکار به داخلی تعیین شده برای فاکس وصل میشود. تماسهای فاکس در طول شبانه روز بدون نیاز به اپراتور و خط تلفن مخصوص دریافت می شوند.

* تمام تلفنهای گروه بطور همزمان زنگ می زنند و به اعضاء گروه امکان می دهد تا به تماس پاسخ دهند.

- پیغام گیر (BV) *
اکنون شما می توانید بدون افزودن سیستم صندوق صوتی جداگانه ای از یک پیام گیر پیشرفته بهره مند شوید. با کارت پیام گیر دیگر هیچ تماس یا پیغام مهمی بی پاسخ نمی ماند. شما قادرید با ضبط پیغامهای خوش آمد گویی در صندوق صوتی خود هنگامیکه قادر به پاسخگویی به تماس نیستید، برای تماس گیرنده پیغام پخش نمایید. تماس گیرندگان می توانند پیغامهای خود را مستقیما در صندوق صوتی شما ضبط نموده و اطلاعات خصوصی را بدون نیاز به یادداشت شدن در اختیارتان قرار دهند. مراکز تماس و گروههای کاری می توانند از یک محیط پیغام گذاری عمومی برای ضبط پیغامهای تماس گیرندگان که امکان پخش آنها توسط اپراتور و یا اعضاء گروه وجود دارد، استفاده کنند. در صورت نیاز به سیستم پیام گیر پیشرفته تر، سیستم پردازش صدای پاناسونیک (VPS) عملکردهای حرفه ای تری را ارائه می دهند.

* یک کارت پیام گیر اختیاری مورد نیاز است.

- نمایشگر Caller ID روی تلفن تک خط و تلفن سانترال آنالوگ *
▪ تشخیص تماس گیرنده
▪ مدیریت تماس بهتر
این سیستم با سرویس Caller ID سازگار است و به کاربر امکان می دهد تا مشخصات تماس گیرنده را روی تلفن تک خط (SLT) و تلفنهای سانترال آنالوگ (APT) مشاهده نماید. نام تعیین شده در برنامه تنظیم نام سیستم شماره گیری سریع، هنگامیکه با مشخصات تماس گیرنده همخوانی داشته باشد و جزء اطلاعات ذخیره شده باشد روی صفحه نمایش ظاهر می شود. صفحه نمایش تلفنهای سانترال برای دسترسی به فهرست 2 تماس آخر (Caller Log) قابل استفاده میباشند، ظرفیت حافظه سیستم تا 300 نام و شماره تلفن است و به راحتی می توان با تماسهای دریافتی ذخیره شده در فهرست تماسها مجددا تماس گرفت.

* کارت اختیاری مربوطه مورد نیاز است.
در صورت موجود بودن سرویس Caller ID در محل زندگی تان با شرکت مخابرات تماس حاصل نمایید.

- تغییر پذیری آسان و متنوع
پاناسونیک با ارائه کارتهای اختیاری مختلف ارتقا پذیری آسان سیستم را محقق می سازد.
با افزودن کارتهای اختیاری، شما قادرید سیستم تلفن سانترال را منطبق با نیاز خود از 3 خط شهری / 8 خط داخلی به 8 خط شهری / 24 خط داخلی ارتقاء دهید، بدون آنکه احتیاجی به صرف هزینه های گزاف برای سیم کشی یا برنامه ریزی جدید داشته باشید.

>> مدیریت تماس کار آمد
- توزیع منظم تماس (UCD) با پیام صوتی
▪ بهبود وجهه شرکت
▪ بی پاسخ نماندن تماسهای کاری مهم
▪ کاهش حجم کار اپراتور
به منظور کنترل هر چه سریعتر و کار آمد تر تماسهای ورودی، این عملکرد، کلیه تماسها را بطور منظم بین تعدادی از شماره های داخلی توزیع می کند. اگر کلیه خطوط داخلی اشغال باشند، این سیستم (UCD) بعنوان یک واحد پذیرش عمل کرده و برای تماس گیرنده پیام پخش میکند. در صورت ادامه اشغال بودن خطوط داخلی، تماس به DISA فرعی هدایت می گردد. این ویژگی خصوصا برای دفاتری که در یک زمان تعداد زیادی تماس تلفن دارند و یا تنها یک نفر باید به تلفن ها پاسخ دهد، بسیار مفید می باشد.

- انتقال تماس
(اشغال / بدون پاسخ / مرا تعقیب کن / به خط شهری)
▪ تماسهای مهم کاری بدون پاسخ نمی مانند.
به منظور بهبود سرویس دهی به مشتریان، شما قادرید کلیه تماسهای خود را به یک شماره از پیش تعیین شده مانند صندوق صوتی خود، تلفن دیگر و یا حتی تلفنی واقع در خارج از شرکت هدایت کنید. عملکرد " مرا تعقیب کن" به شما امکان می دهد تا از راه دور توسط تلفن دیگر در شرکت خود (مثلا اتاق جلسه) حالت انتقال تماس را برنامه ریزی کنید. بنابر این حتی زمانیکه در اتاق کارتان نیستید همواره به تلفن داخلی خود دسترسی دارید.

- حالت روز / شب / ناهار
با استفاده از حالتهای روز / شب / ناهار موجود در این سیستم می توان بنابر ساعت شبانه روز عملکرد سیستم را تغییر داد. برای مثال شما قادر خواهید بود که سیستم را به گونه ای تنظیم کنید که تلفنها در صورت دریافت تماس بعد از ساعت مشخص، زنگ بزنند یا از تماس به بیرون در شب جلوگیری شود.

- آیفون، درب باز کن و زنگ درب *
تا 4 آیفون را می توان به این سیستم تلفن سانترال متصل نمود. هنگامیکه ارباب رجوع دکمه آیفون را فشار می دهد، زنگ تلفن داخلی از پیش تعیین شده به صدا در می آید و کاربر خط داخلی با او شروع به صحبت می نماید. همچنین امکان اتصال زنگهای درب استاندارد به این سیستم وجود دارد. میتوان از طریق زنگ تلفن، زنگ درب و یا هر دو از تماس آیفون مطلع شد.
در صورت نصب درب بازکن اختیاری ، کاربر خط داخلی حتی قادر خواهد بود که درب را باز کرده تا ارباب رجوع وارد شود.

* کارت اختیاری مربوطه مورد نیاز است.

- تماس اضطراری
شما قادرید 5 شماره را بعنوان تماس اضطراری برای تماس با مرکز پلیس، آتش نشانی، اورژانس و غیره تعیین کنید.

- کنفرانس 5 نفره
این ویژگی امکان برقراری مکالمه تلفنی را بین 5 نفر در یک زمان فراهم میکند.تا 3 خط شهری می تواند به تماس کنفرانسی ملحق شوند.

- کنترل اتاق (مانیتور)
از یک اتاق سانترال آنالوگ یا آیفون می توان برای کنترل اتاق استفاده نمود. این عملکرد برای کنترل اتاق کودک و یا اهداف امنیتی بسیار مفید خواهد بود.

- گروه داخلی
این سیستم قابلیت پشتیبانی 8 گروه را دارد. در هر یک از گروه های داخلی، عملکردهای زیر قابل فعال شدن میباشند.

پاسخگویی به تماس گروهی: هر یک از اعضاء گروه قادرند در صورت هدایت تماس به گروه آنها به آن پاسخ دهند.
فراخوان گروهی (Paging): هر یک از اعضاء گروه می توانند برای اعضاء دیگر اعلان صوتی ارسال کنند.

- انتخاب صدای زنگ
صدای زنگ بنا بر نوع تماس از قبیل تماس خط شهری، ارتباط داخلی (Intercom) و یا تماس آیفون قابل تنظیم است. از این رو شما قادر خواهید بود که تماس های خصوصی را از تماسهای کاری تنها با شنیدن صدای زنگ تشخیص دهید.

- پیام انتظار *
این ویژگی به کار بر خط داخلی امکان می دهد تا در هنگام اشغال بودن داخلی مورد تماس یا عدم امکان پاسخگویی به آن برای تماس گیرنده پیام پخش نماید. با فشار دادن کلید نورانی MESSAGE روی تلفن سانترال برای فرد پشت خط بطور خودکار پیام پخش می شود.
* فقط تلفن سانترال آنالوگ



>> مدیریت هزینه
- گزارش و ضعیت تماسها
(ضبط کامل اطلاعات تماسها ی انجام شده SMDR)
سیستم قادر است اطلاعات تماس شامل تاریخ، ساعت، شماره داخلی، شماره گرفته شده، مدت تماس و غیره را ضبط نماید و یا آنرا بصورت پرینت ارائه دهد.
اطلاعات SMDR شما را در مدیریت هزینه تلفن های راه دور ، بهره وری کارمندان و کاربرد سیستم تلفن یاری می دهد.

- وارد کردن کد حسابداری
(اختیاری / اجباری / تایید شدنی )
کدهای حسابداری به منظور تفکیک تماسهای بین شهری جهت تهیه صورت حساب کاربرد دارند. از کلیه تماسهایی که به واسطه وارد کردن کد ممکن می شوند می توان پرینت تهیه کرد. (SMDR). کد حسابداری تایید شدنی برای کنترل هزینه تماس های بین شهری بسیار مفید میباشد چرا که کاربر مجبور خواهد بود برای برقراری ارتباط راه دور و گذر از سیستم محدود کننده تماس راه دور کد معتبر را وارد نماید.
کدهای حسابداری در کنترل هزینه تلفن نقش بسیار موثری دارند.

- محدودیت تماس راه دور
این سیستم میتواند به گونه ای برنامه ریزی شود تا از کلیه تماسهای راه دور غیر مجاز ممانعت به عمل آورد. در این حالت دسترسی بعضی از داخلی ها به کد های بین شهری که برای ارتباط راه دور لازم هستند مسدود میگردد.


- قفل الکترونیکی خط داخلی
این سیستم موجب می شود که افراد غیر مجاز نتوانند از تلفن شما برای برقراری تماس بین شهری استفاده کنند.
این سیستم برای ایجاد تماس از کاربر یک کد امنیتی 4 رقمی را طلب می کند.
اپراتور و مدیر می توانند با استفاده از کنسول DSS امکان استفاده از سیستم قفل الکترونیکی ایستگاه را به هر یک از داخلی ها بدهند. برای مثال این ویژگی برای ترخیص مسافران در هتل های کوچک ایده آل خواهد بود.


- محدودیت زمان تماس
سیستم به محض سر رسیدن زمان برنامه ریزی شده، تماس بین شهری را قطع می کند. 15 ثانیه قبل از پایان یافتن زمان تعیین شده، یک بوق توسط سیستم برای هر دو طرف ارسال می شود.


>> برنامه ریزی آسان، تعمیر و نگهداری راحت
به لطف نرم افزار کنسول تعمیر و نگهداری KX-TE پاناسونیک ، برنامه ریزی، تعمیر و نگهداری سیستم راحت تر از قبل امکان پذیر می باشد.
به سادگی با اتصال یک کامپیوتر به سیستم از طریق ترمینال USB یا رابط سریالی (RS-232C) و نرم افزار عرضه شده می توانید عملیات برنامه ریزی را انجام دهید.
مدیر سیستم قادر است حتی از راه دور با استفاده از یک مودم، سیستم را برنامه ریزی و کنترل نماید. البته رابط نام آشنای برنامه ریزی PT پاناسونیک نیز موجود است و به شما امکان می دهد تا در زمانی کوتاه سیستم را با استفاده از PT برنامه ریزی نمایید.

- ترمینال باطری Backup (داخلی) *
این سیستم به یک ترمینال باطری پشتیبان مجهز است که در هنگام قطع برق موجبات کارکرد کلیه عملکردهای سیستم را فراهم می کند.

* یک کابل رابط اختیاری مورد نیاز است.


:: فهرست عملکرد ::
. قابلیت پخش پیام برای تماس گیرنده
. وارد کردن کد حسابداری (اختیاری / اجباری / تایید شدنی)
. تماس / زنگ جایگزین
. تماس خودکار تا آزاد شدن شماره اشغال
. ترکیب بندی خودکار بنابر نوع خط شهری
. انتقال فاکس خودکار
. رابط باطری اظطراری (درون دستگاه)
. پیام گیر (BV)
. ارسال سیگنال برای خط مشغول (BSS)
. انتقال تماس
- کلیه تماسها
- در صورت اشغال بودن
- در صورت عدم حضور
- به یک خط شهری
. نمایشگر مشخصات تماس گیرنده روی تلفن های دیجیتال و معمولی سانترال (APT)
. شناسایی سیگنال فرد در حال تماس (CPC)
. Call Park
. Call Pickup
. هدایت تماس های SMS خط شهری
. تقسیم تماس
. انتقال تماس
- به خط داخلی
- به خط شهری
. انتظار تماس
. کنفرانس (3 نفره / 5 نفره)
. کنفرانس، غیر حضوری (3 نفره)
. امنیت خط ارسال اطلاعات
. دسترسی مستقیم به خط (DIL)
. دسترسی مستقیم به سیستم (DISA) با گیام (3 مرحله ای ، 2 کانال، 180 ثانیه)
. تن شماره گیری متمایز
. مزاحم نشوید (DND)
. عبور از DND
. درب باز کن
. تماس آیفون
. کنسول DSS
. تماس اضطراری
. عبور از خط مشغول
. (داخلی / شهری)
. عدم عبور از خط مشغول
. گروه داخلی
. سیستم رمز عبور خط داخلی / سیستم رمز عبور
. دسترسی به عملکردهای جانبی
. شماره گذاری انعطاف پذیری داخلی
. پاسخگویی بدون برداشتن گوشی
. Hold
. رهگیری مسیر تماس
. برقراری ارتباط داخلی (Intercom)
. محدودیت زمان تماس (1 تا 32 دقیقه)
. ورود و خروج به سیستم
. پیغام انتظار
. موسیقی پشت خط / موسیقی زمینه (BGM)
. شماره گیری با اشاره یک کلید
. تماس اپراتور
. پیام خروجی (OGM)
. فراخوان (Paging)
- تمام داخلی ها
- گروه
- خارجی
. عدم پذیرش فراخوان
. اتصال موازی تلفن
. شماره گیری (Hot line) Pickup
. شناسایی معکوس شدن قطبیت
. انتقال در هنگام قطع شدن برق
. تعیین خط ارجح
- ورودی
- خروجی
. برنامه ریزی (از طریق تلفن سانترال / کامپیوتر)
. تبدیل Pulse به Tone
. شماره گیری مجدد
- خودکار
- آخرین شماره
- شماره ذخیره شده
- از فهرست تماسهای انجام شده (Caller ID)
. انتخاب صدای زنگ
. شنود صدای محیط
. (تلفن سانترال / آیفون)
. شماره گیری محرمانه
. شماره گیری سریع
- سیستم
- شخصی
. پاک کردن عملکرد ایستگاه
. Station Hunting
. قفل ایستگاه
. قفل ایستگاه از راه دور
. ضبط کامل اطلاعات تماس (SMDR)
. زمان سرویس (روز / شب / ناهار)
- خودکار
- تنظیم دستی
. یاد آوری کننده زمانی
. یاد آوری کننده زمانی از راه دور